ASSALAMUALAIKUM...selamat datang.. :) thankz for viewing my blog..

Sunday 11 September 2011

11hb September 2011

Assalamualaikum...

xjwb dose.. :D


aku ni mmg ske tulis entri bertitle kan tarikh yer,, ehehheeh sbbnyer aku tak tau nak buh tiltle ape.. maklumlah.. baru menceburi bidang blogging utk sindiri.. aaha
 mlm semalam.. makcik² dan sepupu sepapat MS sampai umah ... erm.. klu da de sepupu sepapat ni kena lah BEWARE sikit.. bkn ape.. kot² ade y lesap kang.. aku jgk menangis tak berlagu...( bkn menuduh OK! TP BERWASPADA ) maybe lepas ni kami akan berjimbo ke serata JB ( ade ape je ea JB ni.. aku org JB pun tak tau nak p maner.. ) tgk cuaca.. klu awan tersenyum riang.. mayb g lepak Nusajaya kot.. bergambar sakan lah nampaknyer.. (Hoooooreeeeeyyy..!!! )


so.. nntkan lah yer pic² kegedikan y gedik di Puteri Habour ;P




sedikit preview sekitar Puteri Habour yang aku rembat dari mR. goOgle.. ehehehehe

No comments: