ASSALAMUALAIKUM...selamat datang.. :) thankz for viewing my blog..

Wednesday 7 September 2011

kewujudan blog ni...sbbnyerrrr..???

aku ni tak lah pandai sgt nak menaip .. bukan tak pandai taip..tp tak pandai nak menaip ayat² y gempakzz cam blogger y lain lah.. tajuk je da meletooppzz . uhuhuhuu.. kewujudan blog ni pun sbbnyer aku saje nak meluahkan rasa hati ni.. kat cni org bukan tau saper aku.. mgkin dari pengalama kisah idup aku ni biler orang lain baca boley jadi pengajaran.. so,, aku akan share kan perjalanan hidup aku disini :)


baiklah..


sebelum tu.. kenalkan.. nama aku adalah S*** *******A.. eheheheh tak perlu lah taukan nama sebenar saper.. bukan tak bangge dgn nama sendiri.. tp biarlah rahsia bak lagu dato' Siti..ehehehe :P aku skang da berkhawin!! ( whattzz?? kawen da ker.. adoi.. jatuh saham ler,..ahahaha ) dan aku baru jer berusia ... dan lahir pada 19•• ( lalalalaaaa... jgn ler mare yer... ) dan aku ni kerja sbg pegawai kerajaan ( ahahahaha.. mimpi jelah.. berangan lebih ni.. PEGAWAI konon .. phuuiiii...!!!! )


ok lah tu ea..serbe sedikit backgroud aku.. ehehehe.. malu lah nak cite panjang lebar.. aku ni bukanlah cendiakawan.. tp cendawan je.. uhuuu...~ ok x?


minat aku pada bidang seni persembahan mmg lah meluap² thp gaban pun tak cam ni.. tp syg semuanya..sudah terlambat..( eheheh berangan buat vc lagu shidee lah plak.. ) my family mmg tak suke aku terjerumus dlm bidang seni ni... hwaaaarrkkk!!! sadisnyer.. tp apekan daye.. hamba hanya insan yang hina...( wahh!! berangan lagi .. ) sadis taw.. berjurai air mata ini.. ( sob..sob..sob.. sreeekkkkkk ...upzzz! sorry ea..) mau tak sadisnyer.. klu tak aku ni tak kan kerja ni.. aku kerja lain da.. kerja y amat² aku minat skali.. ermm.. tak perlah.. setiap aper yang terjadi itu ade hikmahnyer.. :)

No comments: