ASSALAMUALAIKUM...selamat datang.. :) thankz for viewing my blog..

Thursday 8 September 2011

SamBunGan kEnapA aKu,diA & BusTop uDA???

assalamualaikum... selamat pg.. :)

ok.. baiklah.. aku akan sambung citer .. ape kaitan hidup aku ni ngan bustop Uda tu yer...

cenggini..


semasa tggu akk aku sampai kat bustop uda tu.. aku pun berbuallah ngan MS,, tetibe..






jeng...




jeng... jeng....



( saje jer buat suspender..ehehehe )

MS telah meluahkan isi hatinyer kat aku.. ehehehe ( miaw..miaw... miaw.... malu lah.. )
mmg merah giler kot muke aku mase tu.. MALU ok! eheeehe  org  keliling mmg aku da tak nampak da mase tu.. ahahahaha..mmg malu ya amat.. maklumlah.. i ni kan pompuan melayu terakhir.. ( phuuuiiiiii...!!! ) ahahahaa...

tp malangnyer... dengan keadaan y agak kalut + malu y teramat... aku hanya mampu bg jawapan.. nantilah dulu.. saya fikirkan.. ( hampe muke MS mase tu..ehehehehe ) ye lah.. takkan lah nak ckp aku pun tangkap syok kat dia kan.. kang jatuh lah market i ok.. ahahaha...


tu lah kenangan bustop uda .. sampai skang aku dan MS klu lalu kat bustop uda tu.. kitorang akan tersengih2 bak kerang busuk... ehehehehe..


bagi yang belum bace citer sebelum ni ley klik entri ni.

No comments: